Den israeliska arméns terror

Här är ett klipp, som vilket en palestinsk flicka filmade, som består i att en israelisk soldat skjuter en palestinsk fånge, med ögonbindel och handklovar, på kort avstånd. Den är ännu ett bevis för de ständiga förbrytelser mot folkrätten som Israel genomför. Frågan är, varför finns det enbart på aljazeera.com? Inte ens på den "oberoende" kanalen SVT:s hemsida finns det inte något att läsa om det. Mycket märkligt.

Länken: http://www.aljazeera.com/mm/video/video.php?op=showvideo&vidid=656



Själv så har jag hållt i kurs i helgen, till vilken jag har planerat en hel del den sista veckan. Jag börjar snart bli trött på att åka in till Örebro ständigt och jämt. Ändå så ska jag åka in imorgon också Jag ska åka på styrelsemöte för SSU-distriktet. Men sen så ska jag ta det lungt med in-åkandet. Så jag kanske kommer få lite mer tid med bloggandet men man vet aldrig.

Hare' bra / Adam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0