Vad skönt att bada

Jag cyklade till Rosendal förut för att bada. Det är en badplats som ligger ca 3 km hemifrån och det är Vättern som är badvatten. 18 grader varmt skulle det ha varit i vattnet under dagen, men jag kan säga att det var helt underbart skönt. Jag gick bara ut i vattnet och det var ljumet och sen la jag mig ner, där det var någorlunda grunt ännu. Sedan gick jag ut och dök några gånger från bryggan. Mycket skön känsla.



Förresten, när vi ändå är inne på att länka till en hel del saker (jag är ju en liten länk-fetishist vet ju ni veteraner) så kan jag länka till dels Tvärdrags hemsida, det är en blogg, lite som proletärbella.se, fast med värderingar som ligger lite närmare mitt hjärta (jag tycker om PB ändå): http://www.tvardrag.se/.

Här är också en länk till en hemsida som är lite mer uppsluppen, och som handlar om roliga grejor: http://www.tjuvlyssnat.se/.

Vi hörs snart igen / Adam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0