Länk till Jyttes avslutningstal på kongressen

Jag fann här alldeles nyss det tal som Jytte Guteland skulle ha hållt under avslutningen av förbundskongressen 2007. Jag har själv inte läst det och jag inser nu att jag inte kommer ha tid att läsa färdigt. Så jag lägger upp länken till det så framförallt jag - men också du läsare - ska kunna hitta det igen, för att läsa vidare. Jag kan säga att det är ett mycket bra tal, det jag har läst.

Här är älsklingen: http://www.jytteguteland.se/?p=170


I övrigt så cyklar jag snart hem från jobbet. Fan, tredje veckan på jobbet, börjar jag nu på. Det är rätt så bra. Jag kommer nog överleva resten också......vi får se och du vet ju vad du hoppas på (vilket jag kommer överleva eller inte). Jag vet också vad jag hoppas på i det.

Vi hörs igen när det passar sig / Adam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0