Hmmm

Ja kära blogg, undrar vad det är som får folk att styra in på bloggen egentligen. Innan jag skrev det senaste inlägget så hade jag ungefär fem pers som läste bloggen om dagen, om man slår ut alla läsare. Men efter det senaste inlägget så är läsarantalet uppe i (unika klickningar) 50 ("icke" unika klickningar) 55. Hmmm, det har säkert något med sökmotorer eller nåt att göra.

Men om jag skriver mycket mer om den personen, så kommer jag känna mig som en jädra hora, fanimej, som bara är ute efter läsare...och det är jag ju inte. Får försöka gå tillbaka till min gamla (tråkiga) stil, som resulterade i den där lilla läsarkretsen.

Nu ska jag spela lite dator, sen ska jag nanna. God natt / Adam

Kommentarer
Postat av: Camilla Aggeborn

haha äru rolig eller?

2008-07-30 @ 22:17:37
URL: http://camillaaggeborn.blogg.se/
Postat av: Adam (moderator)

Ja du Camilla, jag är en enormt rolig jävel. Fråga vilken polare som helst så får du veta att jag är den roligaste de känner. Speciellt mina ordvitsar är klassiska.........jag kanske ruckar liite på sanningen men förutom att jag ljuger så talar jag sanning...eerh.

2008-07-31 @ 09:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0