Det blir inget Buller i år

Ja i år så blir det inte något Augustibuller i Lindesberg. Till viss del så måste jag säga att jag tycker att det är bra, eftersom jag har haft svårt att välja vilken festival jag ska åka på, "buller", eller Putte I Parken (Karlskoga). Men nu vet jag, det blir PiP. Huvudorsaken till varför jag åker till PiP är för att åka på festival, och supa huvudet av mig. Andra orsaken är att jag vill se på ett band som heter Soilwork (typ myspace.com/soilwork eller något). Det ska bli intressant att få se på dom live. Jag har aldrig gjort det förut och av källor soim gick på Arvikafestivalen så har jag fått veta att de är riktigt duktiga live.

Jag ska mosha!


Jag har inte så mycket koll på nyheter, varken i mellanöstern eller i stort. Som sagt var så sitter jag på jobbets dator, som btw är rätt så seg, så jag tar det varligt i ett tag. Jag skriver vad jag kommer på, när jag kommer till.

Dock så mår jag själv rätt så bra, jag hr blivit färdig med den större delen av mina arbetsuppgifter för idag och väntar nu bara på hemgång (16).

Vi hörs igen! / Adam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0