Aj

Det gjorde rätt så ont att vakna idag. Klockren mosh på Soilwork igår, fy fan vad den röjde. Eller ja, det var inte så många som moshade, men helvete, dom SOM moshade var inte att leka med.....eller, ja moshpit är ju faktiskt lek.

Jag tror att ett revben är lite fucked up, men annars så är det mest träningsvärk, fan vad jag hoppade. Men bäst var ju själva förfesten, för jag kom dit, spiknykter och undrade hur jag skulle bli full (jag hade tidigare tappat bort en hundring, som skulle gå till öltält). Men så träffade jag folk, som drog mig till en fest, där all ölen var slut. Så man satt där och var nykter, och så kom det ett gäng folk som hade med sig 24 bärs. De sa typ, drick så mycket du vill, och jag drack.

Till sist: Helt. Jävla. Klockrent!

/ Adam

Kommentarer
Postat av: Anders

Hehe jag håller med moshen var ok

2008-08-03 @ 21:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0