Aaah, vad gott

Fan, det är bäst att passa på nu. Jag sitter hemma och knäpper bärs. Gör det idag, eftersom det kan jag ju inte göra under hela helgen. Imorgon åker jag på kommunstyrelseutbildning med SSU i och med det så kommer jag vara en av chaufförerna. Det är kul att köra minibuss. Så mycket svårare och mer spännande än att köra den där lilla småskiten jag annars kör (Skoda Felicia). Ska hämta den på OK (eller vad tusan det är) i Västhaga i Örebro.


I övrigt så har Israel tredubblat bygget av judiska bosättningar på Västbanken, trots att det är ett brott mot en hel del internationella överenskommelser. Det är kul att man gör lite för att skynda på fredssamtalen i regionen, eller vad sägs? Under ett möte förra året så lovade det israeliska deltagandet att det inte skulle ske några fler byggen av bosättningar i Västbanken och Jerusalem. Inte så förvånande så bryr sig inte mellanösterns farligaste land om sina löften, alls.


Vi syns nog inte förräns på måndag, eftersom jag inte kommer hem imorgon. Kanske på söndag förresten, eftersom jag kommer hem då, men vi får se. Tack och hej / Adam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0