Jag har förlorat hoppet om mänskligheten

Så här är det, jag har nu hört den där "Bag In Da Box"-låten-nånting. Jag kan inte med ord beskriva hur enormt den låten suger. Lägg därtill att den ska ha varit en sommarplåga (att jag har missat den, innebär det att jag är lite för insnöad?). Men fy fan alltså. Att den ens har sänts i radio och så vidare, det är ett enormt steg tillbaka för mänskligheten. Jag vill slå någon nu...eller något.

Förresten, är det en naturlig drift att vilja ha sönder något. Bara vad som helst, så att man släpper lite på aggresion. Nu gäller det inte bara den här skitlåten, utan i stort.



Skit samma, nu ska jag själv spela CS (Steam ID OlssonII [glöm inte att II är två stora i:n]). Det jag skrev förut gäller fortfarande.

Tchüss (har för mig att det var så det stavades) / Adam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0